sobota, 20 lipca 2013

Projekt Tagi 2013 - tag #7

Tym razem edycja lipcowa - tag numer 7 "Geometrycznie i z zamkiem" ( dodam, że błyskawicznym :-D)
A to wytyczne:
- Na Waszych pracach musi być: element geometryczny (np.papier w kwadraty, kółka itp.) Kilka figur geometrycznych na fotce.
- Figury mają być dobrze widoczne (tło w hexagony) co najmniej 3 elementy tej samej figury (np. 3 owale jako tło).
- Element zamka lub cały zamek to drugie wymaganie - (edit) prawdziwy zamek błyskawiczny (jego element, ząbek lub coś z zamka)





Zapraszam do obejrzenia prac pozostałych dziewczyn, podaję linki tylko do dwóch sąsiednich prac!
Tu zobaczycie pracę Carmen Alice a tutaj Jane B
Zaglądajcie do pozostałych uczestniczek!
Po spis wszystkich blogów uczestniczek tego wyzwania zapraszam tutaj:

27 komentarzy:

  1. Fajny tag i te kolory SUPER :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Tylko jakoś nie mogę dostrzec tej geometrii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koła dziurkaczowe naklejone są - widać małe kropki, ale chyba za małe stąd wniosek

      Usuń
  3. A ja kółka i zamek widzę :-))) Zachwycający mak i pozostałe kwiaty a zestawienie czerni z czerwienią kapitalne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też widzę wszystko co potrzeba:) piękny tag!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag - doskonale skomponowany i świetnie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorystyczne, malutkie kółeczka widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezliczona ilość warstw i niebanalna kolorystyka czynią Twój tag interesującym. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogaty i w ciekawej palecie barw : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten Twój tag ;) Dużo się na nim dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wariacja na temat... i te kolorki takie agresywne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorki pod zamek dobierałam, bo tylko taki krwistoczerwony miałam wolny

      Usuń
  12. dzięki za odwedziny i komentarz! Ja natomiast nie potrafię zrobić takiego natłoku jak jest u Ciebie a który bardzo mi się podoba
    pozdrawiam,ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny. Znowu mam skojarzenia z Carmen. Czerń, czerwień i biel to moje ulubione kolory. Dlatego Twój tag podoba mi się tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię takie kolory,a te kwiaty to oczy rwą,cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, kwiaty sama skręcałam z wykrojników:)

      Usuń
  15. fajnie się prezentuje a czerwony to ostatnio mój ulubiony kolor
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny w super kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalnie wkomponowany zamek, świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne kolory i dużo się tu dzieje, naprawdę świetna kompozycja !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale tu się dzieje,a wszystko razem świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:-)