niedziela, 24 września 2017

Dla mega fana Minecrafta

Pop-up box (czyli składane na płasko trójwymiarowe pudełko) powstał dla mega fana Minecrafta.
Z powodu nie piratowania - czyli nie drukowania grafik, których nie można bez posiadania licencji postanowiłam zrobić mały recykling - czyli użyć gotowych grafik z gazet. Nie było łatwo - bo jak na złość nie mogłam namierzyć odpowiedniej publikacji, obeszłam kilkanaście punktów z prasą, zabawkami i znalazłam tylko jedną/jedyną gazetę.
Co nieco udało się powycinać i box zrobiony. Mały fan był wniebowzięty - "ale jak to zrobiłaś?" usłyszałam. A box zajął honorowe miejsce na biurku.


2 komentarze:

  1. Wow! Mój Synek jest wielbicielem. Pewnie zakochałby się w nim bez pamięci i również na jego biurku stanąłby na honorowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem trudno coś znaleźć by małolaty docenili, stąd podwójnie cieszy, gdy nadal stoi w zasięgu wzroku - i to od tak dawna

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:-)