wtorek, 31 sierpnia 2010

32. Niejako ...

...wywołana do tablicy :-)
przez Lilavati zgłaszam się do zabawy.
Oto zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach


A więc (tak, wiem, nie zaczynamy od a więc... :-D)
1. - Uwielbiam kawę, dzień bez kawy to dzień stracony, latte macchiato ostatnio rulez :-)
2. - Uwielbiam się lenić :-), zwłaszcza w niedzielne poranki (nie skomentuję)
3. - Książki -kocham wręcz- wydaję na nie kasę niebotyczną, jak "dorwę" taką, która mnie wciagnie nie odejdę dopóki nie skończę, chociaż w kolekcji mam też kilka pisanych po japońsku (origami), ni w ząb nie rozumiem, ale je "kocham"...
4. - Buty... no fioła mam, ale lubię tylko wygodne :-), najczęściej te sportowe w różny sposób, chociaz i na kilkucentymetrowym obcasie zakładam jak mnie sytuacja zmusza:-)
(właśnie wróciłam ze sklepu z kolejną parą i kilkoma książkami...)
5. - Torebki- już się w szafie nie mieszczą, chociaż jak sie uprę na jedną to noszę i noszę......
6. - Trójmiasto i Kraków - w zasadzie mogłabym mieszkać sprawiedliwie po pół roku w każdym z nich :-)
7. - Jeździć jak wariat(ka) szybko i wymyślać tym, co się wloką :-)
8. - Zawracać mężowi głowę duperelami :-0
9. - Słuchać radia/muzyki w samochodzie
10.- Zabawy z papierem, najróżniejsze- origami, quilling, iris folding, kartki etc z moją córką - ma fantastyczne pomysły :-)

P.S. Kolejność dowolna i przypadkowa :-)

Pozwolę sobie do zabawy zaprosić...

1 komentarz:

  1. dziękuję za zaproszenie do zabawy, właśnie pocę się nad postem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:-)