piątek, 27 maja 2011

Po prostu pięknie...

Cudze chwalicie, swojego nie znacie.
Młody i zdolny Polak nakręcił powalający film o świątyni w Żeliszowie.

Ewangelicką kaplicę zaprojektował wybitny architekt Carl Gotthard Langhans. Dokładnie ten sam, który odpowiada m.in. za berlińską Bramę Brandenburską. Świątynia została wzniesiona w latach 1796 - 1797 i obecnie nie przypomina tej z czasów swojej świetności. Dokumentacji budowli podjął się Patryk Kizny. Osiągnął niesamowite efekty. z 20 tys zdjęc stworzył fimik trwajacy 4 minuty!
Zobaczcie sami!

A tu filmik, w którym o pracy opowiadają sami twórcy:



A z mojego podwórka:

kartka, którą dostałam wczoraj od Julki - zdjęcie do bani, w lepszym świetle poprawię - nadmienię, że środek jest tak skonstruowany, że serducho otwiera się wraz z kartką.


A tu moja kartka dla mojej mamy:



I wreszcie moja Julka- rusałka :-)


2 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć,że po Kaliszu rusałki biegają:)
    Kartki świetne:) a filmik w wolnej chwili chętnie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rośnie Ci mała artystka :)
    kartka dla mamy swietna, ładne zestawienie kolorków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:-)