niedziela, 17 lutego 2013

EWW #2

EWW#2 czyli Ekspresowe Weekendowe Wyzwanie #2 w Rapakivi.
Tym razem należało użyć TYLKO koloru żółtego i niebieskiego.
Miałam problem, bo takich tylko jednokolorowych papierów za dużo nie mam, część już zaplanowna do przeniesienia w nowe miejsce, ale powyciągałam resztki i zaczęłam kombinować.
Żółty kolor skojarzył mi się od razu z jajkiem i trudno mi było coś innego wymyślić.
Napis na tej kartce w ogóle mi nie podchodzi, ale cóż...
Zdjęcie takie sobie, bez lampy, bo ta strasznie o tej porze przekłamywała kolory. Może jutro podmienię na lepsze.


2 komentarze:

  1. no prosze jaka nietypowa propzycja na "jajko" ... i zdecydowanie na plus ...

    dziękujęmy za udział w naszym wyzwaniu - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt, fajna, żywa karteczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:-)